text.skipToContent text.skipToNavigation

Kontakta oss på Norrbotten Stål

Våra öppettider är måndag-torsdag: 07:00-16:00 samt fredag: 07:00-14:00.
Lunchstängt: 12:00-12:40

Hur kan vi hjälpa dig?

Vi finns på plats för att hjälpa dig med stort som smått:

  • Har du frågor om vårt sortiment?
  • Undrar du över våra leveranstider?
  • Behöver du hjälp med vår e-handel?
  • Om du vill börja handla hos oss ansöker du om kundkonto här.  

Ring oss på 0920-200170 eller skicka ett mail till order@norrbottenstal.se

Vilka jobbar här?

Tord Johansson
TF platsansvarig
Tel: 0920-20 01 73
 
Anders Öberg
Utesäljare
Tel: 0920-20 01 71
anders.oberg@norrbottenstal.se
Ingela Johansson
Innesäljare
Tel: 0920-20 01 72
ingela.johansson@norrbottenstal.se

Vanliga frågor och svar

Produkt/leveransfrågor

Hur skapar jag ett webbkonto hos Norrbotten Stål?

Om du redan är kund till Norrbotten Stål kan du börja använda vår kundportal när du fått dina inloggningsuppgifter. För att få dina inloggningsuppgifter behöver du ansöka om det här. Efter att du skickat in din ansökan, skickar vi dig uppgifterna inom ett par dagar.

Jag har frågor om min leverans från Norrbotten Stål. Var vänder jag mig då?

För dig med konto i kundportalen kan du klicka på ditt namn och sedan klicka på kontakta kundsupport. Då skickas din fråga direkt till din personliga säljkontakt. Alternativt så kontaktar du oss mail eller telefon så hjälper vi dig.

Kan jag hämta mitt material själv på ert lager?

Du är välkommen att hämta ditt material på vårt lokala lager i Luleå. Har vi beställt hem ett material till dig så kontaktar vi dig när ditt material finns att hämta upp. Vårt lager är öppet måndag-torsdag: 07:00-16:00 samt fredag: 07:00-14:00.

Jag vill reklamera en produkt jag köpt från Norrbotten Stål, hur gör jag?

Om du har ett konto i Norrbotten Ståls kundportal, gå in i orderstatus, sök reda på din order och skapa därefter en avvikelserapport. Det underlättar om du skickar med en bild om det är en skada. Alternativt kontakta oss mail eller telefon så hjälper vi dig. Du kan också logga in i portalen, klicka på ditt namn och klicka på kontakta kundsupport.

Jag har frågor om en produkt, vem kontaktar jag?

För dig med konto i kundportalen kan du klicka på ditt namn och sedan klicka på kontakta kundsupport. Då skickas din fråga direkt till din personliga säljkontakt. Alternativt så kontaktar du oss via mail eller telefon så hjälper vi dig. 

Fakturafrågor

Var kan jag se min senaste faktura?

När du loggar in på Mina sidor finner du orderstatus i menyn. Där kan du söka på, ordernummer, mitt ordernummer och datum. På varje order kan du välja att ladda hem faktura genom att klicka på dokument. Har du som befintlig kund inget login till vår kundportal, kan du ansöka om det alternativt kontakta oss via mail eller telefon så hjälper vi dig.

Vart vänder jag mig med fakturafrågor?

Kontakta oss via mail eller telefon så hjälper vi dig. För dig med konto i kundportalen kan du klicka på ditt namn och sedan klicka på kontakta kundsupport.

Jag behöver en fakturakopia, hur gör jag?

Om du är inloggad, kan du söka på fakturor under orderstatus. Om du inte är inloggad kan du automatiskt ansöka om det här. Skriv in ditt fakturanummer så skickar vi automatiskt fakturakopia till fakturamottagarens e-postadress.

Hitta till oss

Norrbotten Stål AB
Ektjärnsvägen 7B
973 45 Luelå
Telefon: 0920-200170

Stäng Snabborder
Stäng Bearbetningsalternativ

Välj kapningstyp

Notera: Pris för kapning och ytbehandling tillkommer i varukorgen.
Stäng Leveransalternativ
Dagens datum Valt lev. datum Tillgängligt lev. datum

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Det glädjer oss att du vill bli kund hos oss. För att du som företagskund ska kunna handla av oss behöver du ansöka om ett kundkonto.

Ansök om kundkonto

*Notera att vi enbart säljer till företagskunder, tyvärr ej till privatpersoner. Ansökningar utan organisationsnummer kommer ej att behandlas.